Posts

Showing posts from October, 2017

My Drawings - Yay! They re getting better!

Image

Funny Post

Image
OMG, laughed so hard when I saw this.

Great Book Series

Image
Here is a good book trilogy! It is called "Morpheus Road".



Here are a few summaries!

Morpheus Road - The Light #1
"Morpheus Road - The Light" is about a boy named Marshall Seaver. He is being haunted after smashing a golden ball on the wall, and he must find out a way to stop the hauntings. He also must find out the mystery of Cooper Foley, his best friend. Where is Cooper Foley? Will Marshall stop the hauntings? Find out! -The Author

You know, I shouldn't spoil the other books. But, "The Light" is in Marshall's perspective, "The Black" is in Cooper's, and "The Blood" is in third person. If you read these books, YAY! If not, you're missing out. Here is a warning though, do not read before bed! Unless you don't get nightmares.....

Just kidding! These books are mildly creepy (for me, you might have a different opinion) Anyways, have a good time reading these!

https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk

Image
OMG! So nice
Autumn
The leafs are turning shades of gold, ruby, and topaz, Like patches of light from another world. Leafs are falling, tumbling aimlessly through the crisp air. 
The air is frosty and sharp, People playing football (or watching it),  Drinking cocoa... and I got bored. MMMMMMEEEEHHE

Have to watch this!!! So good.

https://www.youtube.com/watch?v=wpncVSoZcJ0


Interveiw....

Time to interview.... BananaFudge!!!

BananaFudge Likes sugar.... Hey! Hey! Don't take the comput

Hi! I'm BananaFudge! I like pancakes and BANANANANANASSSSSSSSSSSSSS!!!!!! I have been on TV, and I have been in a Disneyland suite and parade!!! XD!!!!THANK YOU!!!!

Now that I have the computer back, I can finally type the proper interview. Meh. Hope she entertained you. See U laterzzzzzz......

#Snorlax

Image
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Which is better?

Image
This is Nightcore,  just to let u know. Which is better? Male or Female of Legends Never Die?
FEMALE

MALE

;-D

scooter_camdog     that is all im gonna say. scooter_camdog.

(Request) 4 da Bandwagon

One kid in my school is a "bandwagon", apparently. Someone thinks that. Made in Japan - Nightcore. 

A have to watch. BTW, I'm posting so much because I forgot to post over fall break. FWI- I do not mean the Banwagon. It was someone eklse. Updated today LUCAS!!!!


Image
-_-'    When u randomly pick an anime online....



CCCCRRRRAAAA-Z Highlights

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!



Yes, I've gon crazy with HIGHLIGHTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WHOOOHWOWHIOWHOWOHWOHW   djff  CREEPY DANCING SKELETONS!!! Wait How did that go again?           ..   .. . .     hmmm.. .            Lol. Meh..


Pale Orange! (Coral?)


>>>>>>>>>>>>>>>> FISHSSSSSSS Wait wha?
MeoW, MeOOOW! MEEEOw. 

sdcsdcsdcsdcjsdncsndvibaldfvbaifeygvuerhgvu;aehbvuiadfvdhfuafhphefuarhgfuherughrughuarhjfnhuarfhueeffffffLLALALLALALALALLALALALALALLALALALA

PINKUNICORNS.........................................................





0o0 - What....?

Image

Cat Gif

Image
Lol, my other cat is like, What is wrong with that guy?


LOL ANIMAL MEME!!!!

Image

Wizard Newspaper #2

House of Ravenclaw - Are you wanting to get smarter? Go to Ravenclaw!